Egy győztes kampány két komponensből áll. Az első, hogy minél nagyobb számban kell megszólítani a pártod szavazóit, és rá kell venned, hogy minél nagyobb számban menjenek el szavazni, azt is el kell érned, hogy érned, hogy minél nagyobb legyen a bizonytalan tábor. Ezt úgy tudod megtenni, ha te vagy valaki más az ellenfeled, ellenfeleid támadja. A második, hogy a bizonytalanok táborából minél több szavazót tudj elhódítani.
A kezdetek
Fárasztó lesz. Amikor bekerülsz a sárba, akkor küzdeni fogsz, amikor megrúgnak, visszarúgsz. Bárki máshogy gondolkodik a politikáról?
Hogyan lehet nyerni
A játékban több posztért is indulhatsz: képviselő, szenátor és elnök. Mindháromnál a fő cél, hogy megnyerd az előválasztást, ha van, aztán az általános választást. Képviselőként és szenátorként neked kell megnyerni a legtöbb szavazatot, elnökjelöltek esetében az Elektori Kollégium szavazatainak legalább felét kell megnyerni.
Az előválasztások megértése
Az elnök- és egyéb törvényhozási jelöltek megválasztására mindkét nagy párt előválasztásokat tart, amelyek lehetnek előválasztások, elnökválasztási szinten választható a kaukusz is. Az előválasztások lehetnek nyitottak, ekkor nemcsak azok vehetnek részt, akik a párt szavazóiként regisztráltak, és zártak, ilyenkor csak a párt szavazóiként regisztráltak szavazhatnak. A kaukuszok zártak. Ha egy jelölt könnyebben el tudja érni a bizonytalanokat és a másik párt szavazóit, annak nehezebb sikert elérnie a győzelmet a zárt előválasztásokon. Az elnökválasztási előválasztás egy nap zajlik le minden megyében, aminek az időpontját a Kongresszus állapítja meg. Ezután még a nyáron nemzeti konvenciót tartanak, ahova a delegáltak mennek el. minden delegáltnak kötött mandátuma van. Ha bármelyik jelölt megszerzi a delegáltak több mint felét, ő lesz a jelölt.
Az elektori szavazatok megértése
Az általános választásokon minden szenátusi kerületnek annyi elektora van, ahány kongresszusi kerület tartozik hozzá egy-egy megyéből, és a két szenátor. Például Miami-Sarasota szenátusi körzetnek 17 elektora van, Frestonnak 6. Összesen 206 elektor van. Minden egyes körzet elektorát a győztes mindent visz elvén alapul. Például, ha Frestonban 51 százalékot szerzel, az elektorod 100 százalékát kapod. Az lesz az elnök, aki az elektorok több mint felét megszerzi. Mi történik akkor, ha egyik jelölt se szerzi meg a 104 elektori voksot? A Kongresszus dönt a következő elnökről.
Hogyan…
tudok a jelöltemmel aktivizálódni?
Minden jelöltnek vannak személyiségpontjai, ezek közül pár alkalmas a jelöltek aktivitásának meghatározni (erről még később), fel tudod használni különböző cselekvési formákra (kampányolás, nagygyűlés, adománygyűjtés, terepmunka stb.). Ezek a pontok minden nap újratermelődnek. Ha ezeket a pontokat folyamatosan túlhaladod, a jelölted elfárad, akkor hibákat követ el, ami akár a választásokba is kerül. Ilyen esetben pihenni kell.
A JELÖLTEK JELLEMZŐINEK MEGÉRTÉSE
A személyes tulajdonságok a vezetői képesség, a tisztesség, a tapasztalat, a témaismeret, karizma, állóképesség, ideológus-szint. Ezek az értékek igazak egy tipikus jelöltre. Az alábbiakban minden személyes attribútumot konkrétan tárgyalunk, beleértve a hivatalos meghatározását és annak működését a játékban. Ezeket 1-10-ig tartó skálán pontozzuk, ezek időközönként és kampányonként változnak, íme a skála:
0. Nincs
1. Rendkívül gyenge
2. Nagyon gyenge
3. Gyenge
4. Átlag alatti
5. Átlagos
6. Átlag feletti
7. Erős
8. Nagyon erős
9. Kivételesen erős
10. Legendás
Vezetői képesség
Meghatározás: A vezetés összetett, és magában foglalja a látnoki, stratégiai és kormányzati vezetői képességeket. Ezeket demonstrálhatják kormányzati, üzleti vagy egyéb szervezeti vezetői szerepekben. Ez az a képesség, hogy ösztönözze az embereket vagy „megvegyék”, hogy aztán kövessék őket, majd eredményesen vezesse őket a kívánt eredményre. Különböző vezetési stílusok léteznek, az együttműködőktől kezdve a tekintélyesebbé és az inspirálóbbá, de a játék szempontjából fontos az, hogy azt használd, amely eredményt hoz.
Vannak olyan helyek, ahol a jelölt bizonyíthatja vezető szerepét:
Katonaság
Üzleti élet
Kongresszusi képviselő, polgármester, szenátor, kormányzó, alelnök, elnök
Más szervezetek ügyvezetői
Politikai mozgalmak
Fontos megjegyezni, hogy nem csak a vezetői szerepük volt, hanem a demonstrált vezetésük minősége is befolyásolja a vezetés tulajdonságát.
Tisztesség
Meghatározás: Az integritás magában foglalja mind a politikai integritást (a politikus megtartja-e az ígéretét? Etikusak-e a munkavégzés során?), mind a személyes integritást (azt mondják, amit hisznek, vagy mi célszerű? Képmutatók? Hazudnak?) vagy más nyilvánvalóan hamis magatartásban vesz részt a személyes életében?).
Hogyan működik ez a játékban: befolyásolja a kampányeseményeket (ideértve a nagygyűléseket is), a jelölttel kapcsolatban kutatott botrányokat, a jelölt szájon forgó botrányait, az integritás kérdését.
Tapasztalat
Fogalommeghatározás: A tapasztalat egy olyan kampány lebonyolításában rejlő tapasztalat, amely segítségével aztán politikusként bármilyen poszt betöltésére alkalmas lesz. Ez magában foglalja az olyan dolgok megismerését, mint például a kampányolás, interjúk, médiakapcsolatok, jogalkotási folyamatok és így tovább.
Hogyan működik ez a játékban: befolyásolja a kampányeseményeket (ideértve a nagygyűléseket is), a hírekben való megjelentést, a hibákat, a visszafelé elsülő tetteket, a tapasztalat kérdését.
Politikai témák ismerete
Meghatározás: A probléma megismerése a hétköznapok különféle kérdéseinek mind általános szempontjaival, mind konkrétabb tényekkel való ismerete. Ezért különösen segít az interjúk és a viták során.
Hogyan működik ez a játékban: befolyásolja a kampányeseményeket (ideértve a nagygyűléseket is), az interjúkat, a vitákat, a hibákat, a Politikai témák ismerete kérdését.
Karizma
A karizma magában foglalja a személyes vonzerőt, a bájat és a jó megjelenést. A kampányok során előkerül (kis kampányesemények vagy nagyszabású összejövetelek esetén is), és felhasználható hirdetésekre vagy akár televíziós vitákra is.
Hogyan működik ez a játékban: befolyásolja a kampányeseményeket (ideértve a nagygyűléseket is), vitákat, hirdetéseket, adománygyűjtést, beszédeket, interjúkat.
Állóképesség
Meghatározás: Az állóképesség a személyes energia és a munkabírás. Nem csak a munkabírás, hanem a hajlandóság is erre.
Hogyan működik ez a játékban: naponta növeli az energiapontokat.
Ideológia
Meghatározás: Az ideológus értékelése befolyásolja annak valószínűségét, hogy egy játékos mennyire tudja elérni az egyes társadalmi csoportokat, a saját pártja szavazóit. Minél magasabb ez a szint, annál inkább megtudja a jelölt szólítani a saját szavazóbázisát, de annál nehezebben a bizonytalanokat.
Hogyan működik ez a játékban: befolyásolja a kampányeseményeket (ideértve a nagygyűléseket is), vitákat, hirdetéseket, adománygyűjtést, beszédeket, interjúkat.
A hirdetések
K. Mi a különbség a hirdetéstípusok között?
V. A különféle hirdetéstípusok eltérnek alapköltségükkel, létrehozásuk idejével, működési költségekkel, alapteljesítménnyel és sikerükkel.
K: (mondjuk) +1 hatékonyság egy támadási hirdetéshez elég, vagy kevésbé lesz az?
V. A +1 azt jelenti, hogy +1 a támadása az alapponton túl, tehát egy hatékony támadás.
Kampányolás
K. Mi a különbség a kampányolás és a szakpolitikai beszéd között?
V. A szakpolitikai beszéd olyan, mint egy kétszeres kampányolás, nagyobb esélye van a nemzeti hírbe való bekerülésbe. Miután elhangzott egy szakpolitikai beszéd egy kérdésről, érdemes másról is beszélni, különben nem leszel elég meggyőző, de választhatod azt is, hogy kérdésre koncentrálsz végig, nyerhetsz úgyis, bár rizikósabb, könnyen "egy témás" jelöltnek mondhatnak.
K. Mi a különbség a kampányolás és a nagygyűlés között?
V. A nagygyűlés jelentősen több energiát adhat, mint egy kisebb kampányesemény. Biztosabb, hogy írnak rólad az újságok, több pozitív hír születhet rólad, de nehezítheti is, ha valami balul üt ki.
Támogatások
K: Számít a támogatás ütemezése?
V: Igen. 4 lehetséges dolog történhet, ha egy törvényhozó, közéleti személyiség vagy szervezet támogat: 1. Lendület. 2. Aktivisták. 3. Pénz. 4. Potenciális kampánytársak. Ha például olyan támogatást kapsz, amely lendületet ad közvetlenül az előválasztás vagy választás előtt, akkor ez a lendület hatással lesz arra, hogy hány ember szavaz rá, ha a lendület normál hatását meghaladja a támogatás.
Események
K: Mi az események hatása a játékra?
V: Az eseményeknek számos hatása lehet, de az eseménytől függően változik. Egyesek növelik a kérdések profilját, mások megváltoztatják a kérdés megítélését, mások lendületet adnak vagy vesznek el azoktól a jelöltektől, akik meghatározott véleményt fogalmaztak meg.
K: Hol találom a témákat, amelyekről beszélhetek?
V: A „Platformok a választások során” alfejezetben, minden választási kampány kezdetén feltöltésre kerülnek. Itt övezetekre lebontva találod meg, hogy egyes témákkal való kampányolás hogyan jelenik meg a térségben.
Aktivisták
K: Hogyan működnek az aktivisták?
V: 1. Az aktivisták kombinálódnak szervezettségi szinttel, ami befolyásolja a jelölt lendületét egy régióban. Szervezettségi szint x aktivisták = a kampányod helyi szervezettsége egy adott napra. Van egy szorzó annak alapján, hogy milyen távol van a választástól (előválasztás vagy általános). Ha ez még > 90 nap, akkor az alap nem kerül szorzásra. Ha ez > 60 nap, akkor megszorozzuk pluszban a szervezettségi szint 1/3-dal. Ha ez > 30 nap, akkor szorozzuk meg 2/3-dal. Ha 30 nap vagy annál rövidebb, amikor felbéreled őket, nincs szorzó. Például, 3 szervezettségi szint és 2 aktivista van, akkor 3 x 2 = 6-szor könnyebben érsz el szavazókat. Ha azonban 70 nappal van a választások előtt, akkor ez megszorozódik 2/3-mal, tehát 6 x 2/3 = 4-szer könnyebben érsz el szavazókat.
2. Az aktivisták kombinálódnak a szervezettségi szinttel és lendülettel elegendő energiát adnak ahhoz, hogy a „menj-el-szavazni” (GOTV=Get-Out-To-Vote) befolyásolja a választási napi részvételt. Aktivisták x szervezettségi szint x lendület / 10 = bizonytalanok körében szerzett bónuszt kapsz. Például, ha 2 aktivista és 3 a szervezettségi szint, a lendület 5, akkor 2 x 3 x 5/10 = 30/10 = 3% bónuszt kapsz a témák között a saját pártod és a függetlenek között, 1%-ot a másik párt bázisában. Ha a lendület kevesebb, mint 1, ehhez 1 értéket kell használni (tehát a magasabb aktivisták és szervezettségi szint mindig magasabb GOTV-ot eredményez a bizonytalanok körében). Aktivisták verbuválásához 3VP-re van szükség, amely minden második naptól 1 VP-t vesz el az összesből, öt napon át. 5 szintet lehet fejleszteni. Ezek természetesen pénzbe kerülnek.
Adománygyűjtés
K: Hogyan kaphatok nagy összegeket az adománygyűjtőkkel?
V: Először is tarts nagyszámú adománygyűjtő előtt. Az adománygyűjtés összegét meghatározó fontos elemek az adománygyűjtés erősségét befolyásoló személyiségi pont, és jelölt lendülete a régióban. Másodszor, egy régió adománygyűjtési potenciálja időbe telik az újra használható, tehát ne legyen egynél több adománygyűjtő egy adott régióban egy adott napon.
K: Befolyásolja-e egy adott régió szervezeti erőssége az adománygyűjtést?
V: Igen, minél magasabb a szervezettség szintje, annál több összeget fogsz tudni gyűjteni.
Központok
K: Hogyan növelhetem a regionális központ erősségét?
A. A regionális központok fejlesztéséhez pénzre van szükség, amely, öt napon át épül és fejlődik. 3 szint van.
Témák
K: Van-e büntetés azért, hogy mindig legnagyobb plusszal rendelkező témával kampányolok? Tegyük fel például, hogy a vezetői képesség témának +2 van, a kormányzati kiadásoknak pedig +1, miért ne kampányolnék csak ezzel?
V: Minden témának megvan az a maximuma, amely növeli a lendületet, vagy éppen csökkenti. Ez +/ - 2, szorozva a profillal. Tehát ha már van egy maximum pontszám az adott régió egy adott témájának lendületében, érdemes egy másik kérdésre összpontosítani.
Hangulat
K: Hogyan működik a központi morál?
A. Morál közvetlenül kapcsolódik a lendülethez. A nagy mennyiségű pozitív lendület morál bónuszt jelent, a negatív lendület nagy része a morál büntetését jelenti.
Szervezettség
K: Jobb, ha teljesre fejlesztem fel a szervezettséget és az aktivistákat a választások előtt?
V: Attól függ. Mind a szervezettség, mind az aktivisták fontosak. Az egyik a másik nélkül sokat nem fog tenni a kampányáért. A regionálisan naponta befektetett erő képlete szervezettségi szint x aktivisták. Tehát 2. szervezettségi szint és 0. aktivista szint azt jelenti, hogy 2 x 0 = 0 teljesítmény. 2. szervezettségi szint és 2. aktivista szint: 2 x 2 = 4 teljesítmény. Az aktivisták létrehozása lényegesen hosszabb ideig tart, mint a szervezettségi szinteknek, ezért érdemes a szervezettségre koncentrálni.
Célpont kijelölése
K: Mi a célpont kijelölése?
V: Ha egy régiót jelölsz ki mint ami kampányod középpontjában áll, az célpont, akkor prioritást élvez. Ez növeli a tényleges egy szinttel növeli a szervezettségi szintet, és minden szervezettségi szint és az aktivisták létrehozási ideje 2 nappal csökken. A célpont megjelölése pénzbe kerül, cserébe ezért riportokat, belső használatra szánt kutatásokat kapsz. Minél korábban jelölöd meg, annál hamarabb növeli az erőd az adott megyében.
Utolsó módosítás: 2021.04.04. 17:14