SZ. 2. – Törvény a veteránok előnyben részesítéséről
Egy törvény, amely a tiszteltre méltóan leszerelt veteránoknak, az özvegyeiknek, illetve a fogyatékkal élő veteránok feleségeinek, akik maguk nem minősülnek veteránoknak, előnyt biztosít minden olyan munkahelyeken, amelyek működésére központi és megyei forrásokat folyósítanak.
Ha Cironia Köztársaság Szenátusa és Képviselőháza elfogadja, egy olyan ezt a javaslatot a „Törvény a veteránok előnyben részesítéséről” néven lehet idézni.
2. CIKKELY A kinevezéshez szükséges igazoláshoz, a kinevezéshez, az újbóli kinevezésre, az újbóli foglalkoztatásra és a polgári közigazgatásban való poszt megtartására a Kormányzat és a Megye minden intézményében, hivatalában, irodájában, közigazgatási szervezetében, projektjében és szervezeti egységében, amely állandó vagy ideiglenes, illetve a) bizalmas közszolgálat; b) nem bizalmas közszolgálat; c) bármely ideiglenes vagy szükségből felálló intézményben, ügynökségben, irodában, közigazgatási szervezetében, projektjében és szervezeti egységében, amelyet a Kongresszus által elfogadott Törvény vagy az Elnöki Végrehajtási Rendelet hoz létre; és d) Ridgefield Főváros közszolgálatában, előnyben kell részesíteni (1) azokat az ex-szolgálati idővel rendelkező férfiakat és nőket, akik az Egyesült Államok vagy Cironia Köztársaság fegyveres erőinek bármely ágában aktív szolgálatot teljesítettek, és huzamosabb ideig egymástól elválasztva élve tiszteletben tartották az előírt, mindenki által tisztelt feltételeket, akiknél megállapították a szolgálatból közvetlenül következő fogyatékosság jelenlegi meglétét, vagy kártérítést, rokkantsági nyugdíjat vagy nyugdíjat kapnak a veteránok, azon általános törvények alapján, amelyek mentén a Védelmi, vagy a Haditengerészeti, vagy a Légierő Minisztériumát irányítják; (2) az olyan szolgálatot teljesítő, fogyatékkal élő ex-katonák feleségei, akik nem tudtak közszolgálati kinevezéshez jutni; (3) az elhunyt ex-katonák özvegyei, akik az Egyesült Államok vagy Cironia Köztársaság fegyveres erőinek bármely ágában aktív háborúban, vagy bármely hadjáratában vagy expedíciójában (amelyben katonai kitüntetést szerzett) szolgáltak, és huzamosabb ideig egymástól elválasztva élve tiszteletben tartották az előírt, mindenki által tisztelt feltételeket; és (4) azok az ex-katonák és nők, akik szolgálatot teljesítettek az Egyesült Államok vagy Cironia Köztársaság fegyveres erők bármely ágában, bármely háború alatt, vagy bármely kampányban vagy expedícióban (amelyben katonai kitüntetést szerzett), és huzamosabb ideig egymástól elválasztva élve tiszteletben tartották az előírt, mindenki által tisztelt feltételeket.
3. CIKKEY Az összes vizsgálat során, amely meghatározza, hogy a vizsgált személy alkalmas-e a belépésre, ennek a meghatározására irányuló valamennyi vizsgálatban tíz pontot kell megszerezni a 2. § (1), (2) és (3) bekezdésében szereplő személyekhez való minősítéséhez, és öt pontot kell hozzáadni az e törvény 2. §-ának (4) bekezdése szerinti személyek megszerzett minősítéseihez feltéve, hogy az őrökmek, a felvonók üzemeltetőinek, a hírnököknek és a letétkezelőknek a pályázataira vonatkozó vizsgálatokat az e törvény alapján preferenciális jogosultsággal rendelkező személyekre kell korlátozni mindaddig, amíg a preferenciára jogosult személyek rendelkezésre állnak, és folyamatban lévő háború alatt és a megszűnést követő öt évig az Elnök által meghirdetett vagy folyamatban lévő háború, vagy a Kongresszus egyidejű határozata által az olyan helyzetekről, amelyeket az Elnök időről időre meghatározhat.
4. CIKKELY Azokban a vizsgálatokban, ahol a tapasztalat a képesítés eleme, az Egyesült Államok vagy Cironia Köztársaság katonai vagy haditengerészeti szolgálatában töltött idő egy veterán minősítésben kerül jóváírásra, ahol a tényleges foglalkozása azonos azzal, amellyel a vizsgált személyt megvizsgálják, amiért a katonai vagy haditengerészeti szolgálatát megszakította. Mindenben egy veterán kérelmező képesítésének meghatározására irányuló vizsgálat, minden értékes tapasztalat, beleértve a tapasztalatot is, hitelesítendő vallási, állampolgári, jóléti, szolgáltatási és szervezeti tevékenységek során, függetlenül attól, hogy kapott-e kártérítést.
5. CIKKELY A vizsgáztatásra, kinevezésre, promócióra, megtartásra, átadásra vagy visszaállításra vonatkozó képesítések meghatározása a preferenciális jogosultságok, amelyet a Közszolgálati Bizottság vagy más vizsgálat alapján az ügynökség, vizsgál, amelyben köteles lemondani az életkorra, a magasságra és a súlyra vonatkozó követelmények alól, feltéve, hogy az ilyen követelmény nem feltétlenül szükséges a vizsgált pozíció végrehajtásakor. A Közszolgálati Bizottság vagy más vizsgáló ügynökség, miután megvizsgálta bármely akkreditált orvos ajánlását, bármely veterán esetében felmentheti a fizikai követelmények alól, feltéve, hogy az ilyen veterán a Közszolgálati Bizottság véleménye szerint vagy más vizsgáló hivatal fizikailag rászorul a mentesítésre azután, hogy hatékonyan megvizsgálta annak a pozíciónak a feladatait, amelyre a vizsgálatot előírták. A közszolgálati vizsgálatban semmilyen minimális oktatási követelmény nem írható elő, kivéve az olyan tudományos, műszaki vagy szakmai pozíciók esetében, amelyek feladatait a Közszolgálati Bizottság szerint nem tudja végrehajtani olyan személy, aki nem rendelkezik ilyen képesítéssel A Bizottság nyilvántartásait nyilvánosan elérhetővé teszi az egyes döntések megtekintése érdekében.
6. CIKKELY A preferenciális jogosultságok nem vonatkoznak a Közszolgálati Törvény 9. §-a alapján két vagy több személyre vonatkozóan, vagy a törvény 2. szakaszának rendelkezései a Ridgefield Főváros kormányzati szerveiben a kinevezések megosztásáról a több megye és terület között a lakosság szerint, de szükség lehet a tartózkodási és lakóhely-igazolására.
7. CIKKELY A preferenciális jogosultságok elnevezését a megfelelő nyilvántartásokban vagy listákon a jogosultaknak a megnövekedett minősítések és a preferenciák nevét minden más azonos minősítésű személy előtt kell feltüntetni: kivéve a szakmai és tudományos szolgálatok pozícióit, amelyre a belépési fizetés évente több mint 3000 dollár, a neve mellett minden minősített preferenciajogosultsággal rendelkezik, és tíz pontra jogosult a megszerzett minősítéseiket alapján, akkor a megfelelő helyen kell elhelyezni a közszolgálati nyilvántartás vagy a foglalkoztatási lista alapján, a megfelelő bővített minősítések után.
8. CIKKELY Ha a kinevezésre jogosult vagy kijelölt tisztviselő a közszolgálati törvényekkel és szabályokkal összhangban igazolást kér a kinevezéshez, a Közszolgálati Bizottság a megfelelő jogosultsági nyilvántartásból igazolja, és döntése során a három legmagasabb preferenciajogosultsággal rendelkező személyt vegyen figyelembe minden egyes üresedéssel kapcsolatban. A kinevezésre jogosult vagy a kijelölt tisztviselő minden egyes megüresedett állásra legfeljebb a három legmagasabb preferenciajogosultsággal rendelkező nevek közül választhatja ki, amelyre igazolást állít ki, kivéve, ha a Bizottság kifogást emel, és egy vagy több személy által igazolja, az esetleges és megfelelő indokkal, amint azt a Közszolgálati Bizottság által kihirdetett szabályok előírják: a kinevezésre jogosult hivatalnak, aki jogosult a veteránokat érintő preferenciajogosultságra, és helyette kiválaszt egy nem-meghatalmazottat, a Közszolgálati Bizottsághoz írásban benyújtja az okait, az ilyen irat veteránok nyilvántartásának részévé válik, és kérésre hozzáférhetővé kell tenni a veteránnak vagy kijelölt képviselőjének; a Közszolgálati Bizottság arra irányuló tevékenségét, hogy meghatározza az ilyen benyújtott okok relevanciáját, és ha elégtelennek tartja, megköveteli, hogy az ilyen kinevezendő tisztviselő részletesebb információkat nyújtson be ennek alátámasztására; a Közszolgálati Bizottság megállapításait az ilyen okokat a kinevezésre jogosult tisztviselő elégségességéről vagy elégtelenségéről továbbítania kell, és annak egy példányát megküldi a jogosultnak vagy a kijelölt képviselőnek a kérésre: Ha a tanúsítvány után a kinevezésre jogosult tisztviselő három alkalommal jelentkezett kinevezésre a Közszolgálati Bizottsághoz, és a Bizottság nem tartorra elegendőnek a jelentkezőt, akkor a nevét a kinevezésre vonatkozó tanúsítvánnyal megszüntetheti, amelyről előzetes értesítést kell küldeni a jogosult veterámak. Ha a postai szolgálatban két vagy több helyettes kerül kinevezésre ugyanazon a napon, akkor azokat a azon a módon kell sorrendbe venni, ahogyan a nevüket a közszolgálati nyilvántartásban szerepeltették, ahonnan eredetileg kinevezték őket, aki jogosult és elfogadja, kivéve, ha az üres álláshelyek áthelyezéssel vagy visszaállítással kerülnek feltöltésre.
9. CIKKELY A nem minősített állami, megyei és Ridgefield Főváros polgári szolgálatait, és minden más pozícióban és foglalkoztatásban A 2. pont c) alpontjában említettek szerint a kijelölő vagy kinevező tisztviselő, illetve a foglalkoztató tisztviselő az e törvény rendelkezéseivel összhangban kiválasztja a minősített pályázókat.
10. CIKKELY A Közszolgálati Bizottság felhatalmazást kap, és a következő negyedéves időszakban megvizsgálja, hogy a 2. § (1) bekezdésében szereplő bármely személy esetében az előző három év során történt kinevezésre került sor, (2) és (3) bekezdését bármely ilyen álláspont vizsgálatára irányuló kérelem alapján.
11. CIKKELYA Közszolgálati Bizottság felhatalmazást kap a közigazgatás számára megfelelő szabályokat és szabályozásokat e törvény rendelkezéseinek végrehajtására és végrehajtatására.
12. CIKKELY Bármilyen polgári szolgálatban a személyzet csökkentése bármely hivatalban, amelyben alkalmazottakat a Közszolgálati Bizottság rendeleteivel összhangban bocsátják el, amelyek kellő hatást gyakorolnak a foglalkoztatásra, a katonai preferenciákra, a szolgálati időre és a hatékonysági besorolásokra: feltéve, hogy az aktív szolgálatban eltöltött idő az az Egyesült Államok vagy Cironia Köztársaság fegyveres erőinél való szolgálatot minden ilyen munkavállalónál a teljes szolgálati időt jóvá kell írni: Továbbá azt a preferenciális alkalmazottat, akinek hatékonysági besorolása „jó” vagy jobb, meg kell őrizni az összes többi jelentkező munkavállaló és a preferenciális alkalmazottak előnyeivel szemben, akiknek a hatékonysági besorolásai a "jó" alatt vannak, és a versenytársak nem egyenértékű munkatársakat kell előnyben részesíteniük, akiknek egyenlő vagy alacsonyabb hatékonysági besorolásuk van: és tovább kell adni, hogy ha bármely ügynökség bármelyik funkciója átadódik, vagy ha valamelyik ügynökség helyébe lép, más ügynökség vagy ügynökségek, az átruházott alkalmazottak függvényében vagy funkciókban lévő valamennyi preferenciális alkalmazott vagy az ügynökségben valamely más ügynökség helyébe lépő személyt először át kell adni a helyettesítő ügynökségnek, vagy olyan ügynökségeknek, ahol olyan pozíciókban dolgoznak, amelyekre képzettséggel rendelkeznek, mielőtt az ilyen hivatal vagy ügynökségek további alkalmazottakat neveznek ki bármely más forrásból az ilyen pozíciókba.
13. CIKKELY Bármely preferenciális jogosult, aki lemondott vagy elbocsátott, bármely kinevezésre jogosult tisztviselő kérésére igazolható és kijelölhető bármely olyan pozícióban, amelyre jogosult lehet a közszolgálati, kormányzati, megyei vagy Ridgefield Fővárosban, vagy bármely létesítményben, ügynökségben, irodában, közigazgatásban, projektben vagy ideiglenes vagy állandó.
14. CIKKELY Nem jogosult állandó vagy határozatlan idejű preferenciára, aki a közszolgálatban alkalmazott próbaidejét tölti, vagy bármely, a fentiekben említett létesítményben, ügynökségben, irodában, adminisztratív projektben vagy osztályon tölti ki, több mint harminc éve felfüggesztett napokkal, fizetés nélküli szabadsággal rendelkezik, rangsorban vagy kompenzációban csökkentett, vagy a jövőbeni kinevezésre nincs lehetősége, kivéve az olyan okokból, amely előmozdítja a szolgáltatás hatékonyságát és ezt írásban rögzíteték, valamint az a személy, akinek a mentesítése, felfüggesztése több mint harminc napig tart, fizetés nélkül, vagy a rangsor vagy a kártérítés csökkentése esetén legalább harminc napos előzetes írásbeli értesítéssel kell rendelkeznie (kivéve, ha ésszerű okkal feltételezhető, hogy a munkavállaló bűnösnek minősül, amelyért börtönbüntetést lehet kiszabni); az ilyen javasolt cselekvések konkrét és részletes okai; az ilyen előnyben részesített jogosultság felülvizsgálatára ésszerű idő áll rendelkezésre ahhoz, hogy személyesen és írásban válaszolhasson, és az ilyen válaszok alátámasztására felhatalmazáson alapuló nyilatkozatokat nyújtson be, és jogában áll a Közszolgálati Bizottsághoz fordulni az így eljáró tisztviselő kedvezőtlen döntése alapján. az ilyen fellebbezést írásban kell benyújtani az ilyen kedvezőtlen határozatról szóló értesítés kézhezvételétől számított ésszerű időn belül: feltéve, hogy az ilyen preferencia jogosult személyes megjelenésre vagy egy kijelölt képviselőn keresztül történő megjelenésre, a Közszolgálati Bizottság által kiadott ésszerű szabályokkal és szabályozásokkal összhangban; a benyújtott bizonyítékok vizsgálatát és megvizsgálását követően a Közszolgálati Bizottság benyújtja megállapításait és ajánlásait a megfelelő közigazgatási tisztviselőnek, és ugyanezeket a példányokat megküldi a fellebbezőnek vagy kijelölt képviselőjének: Továbbá, ha a Közszolgálati Bizottság bármely nyilatkozatot tesz, az ilyen preferenciák jogosultakká tehetik azokat, akiket fizetés nélkül elbocsátottak, vagy fizetésképtelenné váltak, hogy jogosultak legyenek a 15. cikkely rendelkezéseire.
15 CIKKELY. Bármely jogosultságra jogosult, aki szabadlábon védekezik, vagy bűncselekményt követett el, vagy ahhoz magatartásával járul hozzá, a nevét minden megfelelő közszolgálati nyilvántartásba és / vagy valamennyi foglalkoztatási listára fel kell tüntetni minden olyan álláshelyre vonatkozóan, amelyre a Közszolgálati Bizottság fenntartotta a képesítését. A Kormányzat, a Megye vagy Ridgefield Főváros bármely ügynöksége vagy projektje fenntartja a 7. pontban meghatározott sorrendben, majd a jogosult újbóli igazolása és újbóli kinevezésre az e törvényben előírt sorrendben és eljárás szerint. a 7. és 8. szakaszban kerül végrehajtásra. A tízpontos preferenciajogosultságok kivételével a jogosultságokat a vizsgálati nyilvántartásából nem lehet kivezetni, ha a kitöltendő pozíció megfelelő munkanélküliségi listáján három vagy több preferenciajogosultsággal rendelkező név is szerepel.
16. CIKKELY Bármely visszautasított preferencia, a Közszolgálati Bizottság kérésére ismételten fel kell tüntetni minden olyan megfelelő közszolgálati nyilvántartásban, amelyre vonatkozóan előfordulhat, hogy rendelkezik a minősítéssel, a 7. szakaszban előírt sorrendben, és ezután jogosultak az újbóli tanúsítására és az újbóli kinevezésére a 7. és 8. szakaszban meghatározott sorrendben és eljárás szerint kerül sor.
17. CIKKELY A „Közszolgálati Bizottság” vagy a „Bizottság” kifejezés az e törvényben foglaltak szerint a Cironia Köztársaság jelenlegi Közszolgálati Bizottságát vagy bármely olyan szervet vagy személyt jelenti, akit e törvény által szerint megillet a hatásköre és feladatai, vagy bármelyiküket, vagy akit a törvény által kijelölhet bármilyen különleges kötelezettséggel, és rendelkezik az e törvény hatálya alá tartozó ügyekkel kapcsolatos különleges hatáskörrel.
18. CIKKELY A jelen törvénnyel ellentétes valamennyi törvényt és rendelkezést módosítani kell, hogy megfeleljenek ennek a rendelkezésnek, és ez a törvény nem értelmezhető úgy, hogy elveszti az ebből a jogból bármely, a meglévő törvény által biztosított vagy az általa birtokolt jogokat. végrehajtási rendelet, közszolgálati szabályzat vagy rendelet a kormány vagy tisztviselő bármely részlegének az intézkedése nyomán.
19. CIKKELY A Közszolgálati Bizottság hatásköre és kötelessége minden esetben a minősített közszolgálat szerint a megfelelő szabályok és rendelkezések végrehajtása és végrehajtatása, amelyek teljes mértékben érvényesítik e törvény és az ilyen végrehajtási rendeletek rendelkezéseit, szándékát és célját, ennek alapján és annak előmozdításakor is kiadhatók.
20. CIKKELY A jelen törvény egyik rendelkezése sem terjed ki arra, hogy a kormány jogalkotási vagy igazságügyi ágában, illetve a Kongresszus által jóváhagyott, illetve a tanácsával és beleegyezéssel megbízott személyek esetében valaki más, aki preferenciával rendelkezik, a helyébe lépjen.
21. CIKKELY Ha e törvény elfogadása után bármely része alkotmányellenesnek minősül, a fennmaradó rész teljes mértékben hatályosnak és törvényesnek tekintendők.