Törvény megtekintése

   Ciron Infrastrukturális és Energetikai Fejlesztési Program (CIEF) 1957-1966

Benyújtotta: Nathen Bartek többségi vezető
Kiadva: 2019. jan. 03. (1956/9)
hatályos

Ciron Infrastrukturális és Energetikai Fejlesztési Program (CIEF) 1957-1966

 

Szponzor: Nathen Bartek (R-OE)

I. CIKKELY: A CIEF célja

A fejlesztési terv célja, hogy a következő 10 évre előirányozva fektesse le Cironia szerte megvalósítandó infrastrukturális és energetikai fejlesztésket, modernizálva a városokat, felzárkóztatva a vidéket, gazdasági impulzust jelentve, munkahelyeket teremtve, külső vállalkozókat az országba csábítva.

 

II. CIKKELY: A CIEF általános adatai

II/A: A CIEF időtartama: A fejlesztési program Cironia következő 10 esztendejére, azaz 1957-től egészen 1966-ig bezárólag kívánja szabályozni a fejlesztéskeet, azok megvalósítási ütemét, illetve a ráfordítható anyagi fedezetet.

II/B: A CIEF financiális kerete és pénzügyi megoszlása: A fejlesztési program a következő 10 esztendőre összesen 1000 milliárd ciron dollárt irányoz elő a különböző fejlesztési területek finanszírozására. A teljes pénzügyi keret az alábbi arányban oszlik meg, forrását tekintve:

  • Állami központi forrás: 500 milliárd dollár
  • Megyei forrás: 350 milliárd dollár
  • Állami hitelalap: 150 milliárd dollár*

* Az állami hitelalap keretében rendelkezésre álló központi forrás, a központi kormányzat által nyújtott kedvezményes, 2 %-os THM mellett, 10 éves futamidőre igényelhető, visszafizetendő állami támogatás.

 

II/C: A CIEF financiális keretének éves, illetve forrás szerinti megoszlása:

II/D: A CIEF keretében a felhasználható fejlesztési források mértéke éves bontásban:

  • 1957: 100 milliárd dollár
  • 1958: 127 milliárd dollár
  • 1959: 128 milliárd dollár
  • 1960: 100 milliárd dollár
  • 1961: 112 milliárd dollár
  • 1962: 118 milliárd dollár
  • 1963: 95 milliárd dollár
  • 1964: 81 milliárd dollár
  • 1965: 81 milliárd dollár
  • 1966: 58 milliárd dollár
  • ÖSSZESEN (1957-1966): 1000 milliárd dollár

 

III. CIKKELY: A CIEF keretében érintett fejlesztési területek, ágazatok:

III/A: Út és úthálózat fejlesztés: Cironia országos és megyei szintű úthálózatának a modernizációja, kiépítése, felújítása, jövőbeni folyamatos karbantartása. A CIEF keretében megvalósul az „észak-déli korridor” és a „kelet-nyugat korridor”, autópályával összekötve az ország égtájait. A fejlesztés nem csak az országos úthálózatot emeli új szintre, hanem a megyei szintű, városi és helyközi közlekedés fejlődését is szem előtt tartva fejleszti a hálózatot.

III/B: Kikötő fejlesztés, létesítés: Cironia, mint szigetország, nem nélkülözheti a jól szervezett és modern módon kiépítatt kikötői rendszert. A CIEF keretében a meglévő kikötői csomópontok renoválásra, átépítésre és fejlesztésre kerülnek, szakértői tervezések alapján újabbak létesülnek a fellépő igény és az ellátandó forgalom, a jövőbeni fejlődési ráta függvényében.

Kikötői fejlesztési csoportosítás:

1. szintű kikötő: kizárólag magáncélú kikötők, elsősorban halászati célból, ritkább esetben magánjellegű turisztikai célból. 1. szintű kikötő kizárólag megyei forrás felhasználásával létesíthető, modernizálható. Maximálisan felhasználható pénzügyi keret: 640.000 $/kikötő

2. szintű kikötő: kisebb forgalmú turista forgalom fogadására alkalmas kikötő, illetve halászati célból létesített tengeri csomópont. 2. szintű kikötő kizárólag megyei forrás felhasználásával létesíthető, modernizálható. Maximálisan felhasználható pénzügyi keret: 5.850.000 $/kikötő

3. szintű kikötő: kisebb turista forgalom és teherforgalom fogadására és kiszolgálására alkalmas kikötő. 3. szintű kikötő 40 %-os megyei önrész felhasználásával létesíthető, modernizálható. Maximálisan felhasználható pénzügyi keret: 75.000.000 $/kikötő

4. szintű kikötő: nagyobb turista és teherforgalom fogadására és kiszolgálására alkalmas, regionális szintű és jelentőségű kikötő. 4. szintű kikötő 20 %-os megyei önrész felhasználásával létesíthető, modernizálható. Maximálisan felhasználható pénzügyi keret: 950.000.000 $/kikötő

5. szintű kikötő: nagymértékű utas és teherforgalom fogadására és kiszolgálására alkalmas, nemzetközi szintű és jelentőségű, nemzetközi szintű export-import forgalmat lebonyolító kikötő. 5. szintű kikötő kizárólag állami központi forrás felhasználásával létesíthető, modernizálható. Maximálisan felhasználható pénzügyi keret: 8.800.000.000 $/kikötő

 

III/C: Légi kikötő fejlesztés, létesítés: A nemzetközi légi utas és áruszállítás fejlődésével, igazodva a nemzetközi terndekhez indokolt Cironia repülőtereienk modernizálása, bővítése, bizonyos régiókban újabbak létesítése.  A CIEF keretében a meglévő repülőterek renoválásra, átépítésre és fejlesztésre kerülnek, szakértői tervezések alapján újabbak létesülnek a fellépő igény és az ellátandó forgalom, a jövőbeni fejlődési ráta és a légkör biztonságos terhelhetőségére való tekintet függvényében. A repülőterek nagymértékben járulnak hozzá a regió fejlődéséhez, gazdaság élénkítő és befektető vonzó hatása van.

Repülőtéri fejlesztési csoportosítás:

1. szintű légi kikötő: Magángépek, sport célú gépek fogadása, felkészítése, tárolása. Maximális futópályák száma: 1 darab. 1. szintű repülőtér 80 %-os megyei önrész felhasználásával létesíthető, modernizálható. Maximálisan felhasználható pénzügyi keret: 550.000 $/repülőtér.

2. szintű légi kikötő: Kis teherforgalom lebonyolítására alkalmas cargo-reülőterek. Maximális futópályák száma: 1 darab. 2. szintű repülőtér 60 %-os megyei önrész felhasználásával létesíthető, modernizálható. Maximálisan felhasználható pénzügyi keret: 6.000.000 $/repülőtér.

3. szintű légi kikötő: Kis teherforgalom és kis utasforgalom lebonyolítására alkalmas cargo és tranzit reülőtere, külön terminállal. Maximális futópályák száma: 3 darab. 3. szintű repülőtér 30 %-os megyei önrész felhasználásával létesíthető, modernizálható. Maximálisan felhasználható pénzügyi keret: 90.000.000 $/repülőtér.

4. szintű légi kikötő: Nagy teherforgalom és nagy utasforgalom lebonyolítására alkalmas cargo és tranzit reülőterek, külön terminállal. Maximális futópályák száma: 6 darab. 3. szintű repülőtér 10 %-os megyei önrész felhasználásával létesíthető, modernizálható. Maximálisan felhasználható pénzügyi keret: 1.750.000.000 $/repülőtér.

5. szintű légi kikötő: Nagy teherforgalom és nagy utasforgalom lebonyolítására alkalmas cargo és tranzit reülőterek, külön terminállal. Maximális futópályák száma: nincs korlát. 5. szintű repülőtér kizárólag állami központi forrás felhasználásával létesíthető, modernizálható. Maximálisan felhasználható pénzügyi keret: 13.000.000.000 $/repülőtér.

 

III/D: Vasúti hálózat és kiszolgáló létesítmény fejlesztés: A ciron ipar és a közösségi közlekedés ugrásszerű fejlődését prognosztizálva erőteljes vasúti fejlesztés szükséges az ország ezen elhanyagolt részén. A fejlesztések során külön beszélünk megyei vasúthálózatról, megyék közti vasúthálózatról és iparvágányokról. Előbbi kettő szigorú állami felügyelet és finanszrozás mellett kerül megvalósításra. Iparvágányok és ipari kiszolgáló vasúthálózat kizárólag megyei források és állami hitelalap felhasználása mellett finanszírozhatók. A hálózat mentén létesítendő állomások és egyéb kiszolgáló létesítmények 35 %-os megyei önrész mellett kerülnek kivitelezésre.

 

III/E: Villamos és kommunikációs hálózat, illetve közvilágítási rendszer kiépítése, fejlesztése és karbantartása: A hálózat a modern kor követelményeinek és igényeinek megfelelően kerülnek fejlesztésre, elősegítvén a polgárok mindennapjainak egyszerűbbé és komfortosabbá válását, illetve az ipari létesítmények támasztotta igények kielégítését. A fejlesztések sroán kiemelt jelentőséggel bír ezen fejlésztési területen a vidéki régiók, települések felzárkóztatása. A CIEF általános célkitűzése, hogy a 10 éves periódust követően felszámolásra kerüljenek azon ciron területek, települések, ahol nélkülöznie kell a lakosságnak a villamos energiát, a kiépített kommunikációs rendszert. A közvilágítási hálózat fejlődősésvel a bűnözési ráta rohamos csökkenése kerül általános célkitűzésre.    

 

III/F: Erőművi és energetikai fejlesztés, modernizáció: A jelenlegi ciron éves energiafelhasználás mértéke közelítőleg 21 TWh. A jövőbeni szokások változásával, a nemzetgazdaság erőteljes iparosodásával, fejlődősével összhangban nagymértékű erőművi létesítményi fejlesztésekre van szükség, hogy az ellátásbiztonság a következő évtizedekre is szavatolva legyen, a jelenlegi megbízhatatlan, határon üzemelő rendszert felváltván.

 

III/G: Folyószabályozás és gátépítés: Az éves csapadékmennyiség figyelembevételével indokot egy modern, jól szervezett és kiépített gátrendszer megalkotása, összhangban az öntözési és csapadékelvezetési, illetve csatornarendszerrel. Részben az erőművi fejlesztésekkel összhangban kerül kivitelezésre a folyószabályozás, lehetővé téve a folyami hajózást, illetve a turisztikai célú felhasználást bizonyos folyószakaszoknak.

 

III/H: Csatorna és ivóvízhálózat fejlesztés: A lakossági ivóvíz ellátás, az öntözési rendszer kiépítése, a szennyvíz elvezetése mind alapvető létszükséglet, a modern városok és modern társadalmak ismérve. Kiemelt jelentősége van ezen fejlesztéseknek a vidéki területeken, de fontos az urbanizációs folyamatok figyelembevételével a nagyvárosi hálózatok erőteljes fejlesztése és karbantartása is.

 

IV. CIKKELY: A fejlesztési területek pénzügyi finanszírozása és megbontása

IV/A: Fejlesztési területek alapforrása

  • Út és úthálózat fejlesztés: 238 milliárd dollár
  • Kikötő fejlesztés, létesítés: 145 milliárd dollár
  • Légi kikötő fejlesztés, létesítés: 65 milliárd dollár
  • Vasúti hálózat és kiszolgáló létesítmény fejlesztés: 118 milliárd dollár
  • Villamos és kommunikációs hálózat, közvilágítás fejlesztés: 193 milliárd dollár
  • Erőművi és energetikai fejlesztés: 46 milliárd dollár
  • Folyószabályozás és gátépítés: 44 milliárd dollár
  • Csatorna és ivóvízhálózat fejlesztés: 154 milliárd dollár

 

IV/B: Fejlesztési területek megoszlása forrásonként:

IV/C: Fejlesztési területek megoszlása évenként [milliárd $]:

 

V. CIKKELY: Projekt kiírás és ütemezés

V/A: Úthálózat fejlesztés:

  • Belfort: Hilsborough (3) – Eureka (6) – Vallejo (14) – Ross (24) – Fortuna (34) – Martinez (38) – Cloverdale (43): Autópálya, 2*2 sáv: 111,77 mérföld
  • Belfort: Cloverdale (43)– Angels Camp (67) – Carson (79) – Richmond (94) - San Marcos (88): Országút, 2*2 sáv: 130,75 mérföld
  • Belfort: Cloverdale (43) – Davis (37): Országút, 2*2 sáv: 42,18 mérföld
  • Belfort-Cook: Cloverdale (43) – Excelsior (2) – Westminster (9) – Howard (12) – Riffle (19): Autópálya, 2*3 sáv: 99,12 mérföld
  • Belfort-Cook: San Marcos (88) – Denver (1): Országút, 2*2 sáv: 29,52 mérföld
  • Cook: Riffle (19) – Peoria (22) – Crestone (27) – Hayden (26): Országút, 2*1 sáv: 25,31 mérföld
  • Cook-Pecksdale: Riffle (19) – Maxwell (11) – Leeds (33): Autópálya 2*3 sáv: 80,14 mérföld
  • Cook-Pecksdale: Hayden (26) – Farmington (6) – Rio Rancho (3): Országút, 2*2 sáv: 21,09 mérföld
  • Cook-Pecksdale: Centennial (10) – Gallup (12): Országút, 2*2 sáv: 23,2 mérföld
  • Pecksdale: Gallup (12) – Santo Domingo Pueblo (20) – East Pecos (40) – House (38)– Causey (37) – Edgewood (35): Országút, 2*2 sáv: 50,61 mérföld
  • Pecksdale: Maxwell (11) – South Valley (7) – Rio Rancho (3) – Albuquerque (1): Országút, 2*2 sáv: 48,5 mérföld
  • Pecksdale-Greene: Causey (37) – Starkville (14): Országút, 2*2 sáv: 8,44 mérföld
  • Greene: Starkville (14) – Baldwyn (17) – Hamilton (16): Országút, 2*2 sáv: 16,87 mérföld
  • Greene: Hamilton (16) – Holcomb (20) – Clinton (11) – Pearl (10): Országút, 2*2 sáv: 25,31 mérföld
  • Greene-Walker: Pearl (10) – Valdosta (14): Országút, 2*1 sáv: 10,54 mérföld
  • Walker: Valdosta (14) – Dunwoody (16): Országút, 2*1 sáv: 21,09 mérföld
  • Walker: Dunwoody (16) – Atlanta (17) – Arlington (2): Országút, 2*2 sáv: 23,20 mérföld
  • Walker: Atlanta (17) – Athens (5): Országút, 2*1 sáv: 10,54 mérföld
  • Walker-Oakland: Athens (5) – Atlanta (2): Országút, 2*2 sáv: 23,20 mérföld
  • Oakland: Atlanta (2) – Port St Lucia (9) – Fort Lauderdale (8) – Clearwater (16) – Roeville (18) – Chiefland (24) – Pineland (37) – Lantana (35) – Sarasota (31) – Miami (32): Autópálya, 2*2 sáv: 120,21 mérföld
  • Oakland: Port St Lucie (9) – Freeport (19) – Balm (21): Országút, 2*2 sáv: 37,96 mérföld
  • Belfort-Monroe: Hilsborough (3) – Indianola (9) – Danfort (3) – Bellevue (5): Autópálya, 2*2 sáv: 48,50 mérföld
  • Monroe-Eagle: Renton (8) – Bedford (20) – Lynwood (18) – Gillette (4): Országút, 2*2 sáv: 46,40 mérföld
  • Pecksdale-Eagle: Rio Rancho (3) – Powell (16) – Lynwood (18): Országút, 2*2 sáv: 29,52 mérföld
  • Oakland-Jefferson: Atlanta (2) – Aiken (13) – Wessex (4): Autópálya, 2*2 sáv: 48,50 mérföld
  • Eagle-Denfield: Gilette (4) – Warwick (4) – Orem (5): Országút, 2*2 sáv: 61,16 mérföld
  • Eagle-Denfield: Laramie (3) – Logan (13) – West Jordan (14) – Salt Lake City (1): Országút, 2*1 sáv: 27,42 mérföld
  • Eagle: Lynwood (18) – Laramie (3) – Clermont (1): Országút, 2*1 sáv: 16,87 mérföld  
  • Pecksdale-Denfield: Leeds (33) – Deming (31) – St George (8): Országút, 2*1 sáv: 40,07 mérföld
  • Denfield: Salt Lake City (1) – Murray (3) – Warwick (4) – Orem (5): Országút, 2*1 sáv: 50,61 mérföld
  • Pecksdale-Crowley: Leeds (33) – Winters (17): Autópálya, 2*3 sáv: 27,42 mérföld
  • Crowley: Winters (17) – Lorimor (18) – Albert City (20) – Mason City (19) – Davenport (3): Autópálya, 2*3 sáv: 48,50 mérföld
  • Crowley: Winters (17) – Urbandale (12) - Cedar Falls (13) – Waterloo (6): Országút, 2*2 sáv: 33,74 mérföld
  • Greene-Crowley: Hamilton (16) – Ankeny (11): Országút, 2*1 sáv: 14,76 mérföld
  • Jefferson-Lassen: Wessex (4) – Williamson (21) – Princeton (19) – Charleston (1): Országút, 2*2 sáv: 54,83 mérföld
  • Lassen: Lanchaster (9) – Princeton (19): Országút, 2*1 sávos: 50,61 mérföld
  • Lassen-Madison: Lanchaster (9) – Sedgefield (28) – Autryville (20): Országút, 2*2 sáv: 42,18 mérföld
  • Madison: Sedgefield (28) – Harmony (26) – Canton (27) – Charlotte (1): Országút, 2*1 sáv: 40,07 mérföld
  • Graham: Lake Oswego (14) – West Slope (22) – Rockcreek (23) – Irrigon (32) – Enterprise (31) – Cave Junction (30) – Rainier (43) - Paris City (44): Autópálya, 2*2 sáv: 111,77 mérföld
  • Graham: Rockcreek (23) – Glide (33) – Brownsville (40) – Braview (46) – Granttown (45) – Plush (49) – Rockville (57): Autópálya, 2*2 sáv: 99,12 mérföld
  • Graham-Monroe: Rockville (57) – Indianola (9): Országút, 2*2 sáv: 46,40 mérföld
  • Lassen-Edmund: Charleston (1) – New Castle (24): Autópálya, 2*2 sáv: 16,87 mérföld
  • Edmund: New Castle (24) – Heidelberg (25) – Rochester (21) - Scranton (6) – Reading (5): Autópálya, 2*2 sáv: 37,96 mérföld
  • Edmund: New Castle (24) – Trevorton (26) – Saxton (19) – Manchester (17): Országút, 2*2 sáv: 35,85 mérföld
  • Edmund-Madison: Manchester (17) – Harmony (26): Országút, 2*1 sáv: 14,76 mérföld
  • Edmund-Union: Reading (5) – Gilgo (63), Autópálya, 2*2 sáv: 12,65 mérföld
  • Union: Gilgo (63) – Brocton (58) – Stottville (57) – Kingston (55) – Silver City (54) – Westvale (53) – Eastchester (52) – North York (46) – Caledonia (24) - Mount Vernon (9): Autópálya, 2*3 sáv: 120,21 mérföld
  • Union: Silver City (54) – Titusville (35) – Canton (36) – Lyons (12) – Buffalo (2) – Fillmore (1): Autópálya, 2*3 sáv: 67,49 mérföld
  • Union-Burkhill: Silver City (54) – Devon (14): Autópálya, 2*3 sáv: 48,50 mérföld
  • Union-Burkhill: Fillmore (1) – Concord (3) – Dover (4): Autópálya, 2*3 sáv: 21,09 mérföld
  • Burkhill: Devon (14) – Dover (3): Autópálya, 2*3 sáv: 56,94 mérföld
  • Graham-Osborne: Cave Junction (30) – Fort Wayne (2) – Indianapolis (1): Országút, 2*2 sáv: 37,96 mérföld
  • Graham-Osborne: Granttown (45) – Connersville (25) – Anderson (26) – Lynville (27) – Otwell (38): Autópálya, 2*2 sáv: 52,72 mérföld
  • Graham-Osborne: Paris City (44) – New Ross (12) – Lafayette (11) – Evansville (3) – South Bend (4) – Hammond (5) – Carmel (8) – Markshill (7) – Fishers (9) – Bloomington (18): Autópálya, 2*2 sáv: 130,75 mérföld
  • Monroe-Osborne: Danfort (3) – Boston (34) – Lynville (27): Országút, 2*1 sáv: 67,49 mérföld
  • Osborne: Lynville (27) – Lafayette (11): Országút, 2*2 sáv: 50,61 mérföld
  • Osborne-Denfield: Otwell (38) – Salt Lake City (1): Országút, 2*1 sáv: 21,09 mérföld
  • Osborne-Peterson: Bloomington (18) – Tulsa (2) – Norman (3) – Lawton (5) – Muskogee (11) – Hartshorne (28) – Dover (29) – Chandler (30) – Pawnee (31): Autópálya, 2*3 sáv: 115,99 mérföld
  • Peterson: Edmond (19) – Lindsay (21) – Bennington (22) – Clayton (36) – Dover (29): Országút, 2*2 sáv: 59,05 mérföld
  • Peterson-Crowley: Pawnee (31) – Waterloo (6): Országút, 2*2 sáv: 42,18 mérföld
  • Osborne-Clark: Indianapolis (1) – Hurst (30) – Alton (29) – Quentin (28) – Tuscon (27) – Salem (26): Országút, 2*2 sáv: 69,59 mérföld
  • Osborne-Clark: Hammond (6) – Nason (23) – Barry (7) – Decatur (21) – Malcom City (20) – Graftoon (16) – Mattoon (15) – Winchester (11): Országút, 2*2 sáv: 122,32 mérföld
  • Clark-Perry: Winchester (11) – North Haven (2): Autópálya, 2*3 sáv: 18,98 mérföld
  • Perry: Noth Haven (2) – Fairfield (17) – Harthland (16) – Canaan (15) – Roxbury (14) – Arnee (7) – Plainfield (8) – Boltom (9): Országút, 2*1 sáv: 90,68 mérföld
  • Osborne-Garfield: Markshill (7) – Eaton (17) – Fayette (19) – Ravenna (47): Autópálya, 2*2 sáv: 54,83 mérföld
  • Perry-Garfield: North Haven (2) – Lorain (10): Autópálya, 2*3 sáv: 46,40 mérföld
  • Garfield: Lorain (10) – Cleveland (2) – Barberton (27): Országút, 2*2 sáv: 59,05 mérföld
  • Peterson-Garfield: Norman (3) – Fayette (19): Autópálya, 2*3 sáv: 21,09 mérföld
  • Garfield: Fayette (19) – Ravenna (47) – Glandorf (21) – Moristown (49) – Old Fort (23) – Younstown (9) – Lorain (10): Autópálya, 2*2 sáv: 84,36 mérföld
  • Peterson-Garfield: Lawton (5) – New Washington (44): Országút, 2*2 sáv: 23,20 mérföld
  • Garfield: New Washington (44) – Plymouth (48) – Moristown (49) – Alliance (50) – Shawnee (53) – Mayfield (52): Országút, 2*2 sáv: 88,57 mérföld
  • Garfield-Burkhill: Mayfield (52) – Devon (14): Országút, 2*2 sáv: 46, 40 km
  • Garfield-Edmund: Termont City (57) – Hudson (62) – Columbia (61) – Stryker (60) - East Canton (38) – Aaronsburg (1) – Rochester (21): Autópálya, 2*2 sáv: 63,27 mérföld
  • Garfield: Columbia (61) - Kenwood (59) – Jackson (58) – Shawnee (53): Országút, 2*2 sáv: 40,07 mérföld
  • Garfield-Legrand: Columbia (61) – Amanda (39) – O’Fallon (7): Autópálya, 2*2 sáv: 31,63 mérföld
  • Legrand: O’Fallon (7) – Joplin (13) – Independence (4) – Jefferson City (15) – Ladue (17) – Dowling (18): Autópálya, 2*3 sáv: 67,49 mérföld
  • Peterson-Legrand: Pawnee (31) – Dowling (18): Autópálya, 2*3 sáv: 14,76 mérföld
  • Legrand: Dowling (18) – Billings (19) – Hopkins (43) – Versailles (42) – Tindall (40) – Bouyenne (26) – St Charles (9): Autópálya, 2*3 sáv: 61,16 mérföld
  • Legrand-Edmund: St Charles (9) – Gilberton (23): Autópálya, 2*3 sáv: 10,54 mérföld
  • Legrand: Bouyenne (26) – Glasgow (39) – Birch Tree (38) – Corder (30) – Orrick (31) – Jennings (32) – Higginsville (33): Autópálya, 2*3 sáv: 50,61 mérföld
  • Legrand-Lassen: Bouyenne (26) – Wortham (27) – Salem (20) – Princeton (19): Autópálya, 2*3 sáv: 29,52 mérföld
  • Legrand: Glasgow (39) – Ferguson (37) – Laddonia (36) – Republic (35): Autópálya, 2*3 sáv: 35,85 mérföld
  • Legrand-Crowley: Republic (35) – Dubuque (9): Autópálya, 2*2 sáv: 21,09 mérföld
  • Legrand-Jefferson: Orrick (31) – Mount Pleasnat (1) – Wessex (4): Autópálya, 2*2 sáv: 21,09 mérföld
  • Legrand-Greene: Jennings (32) – Gulfport (2) – Baldwyn (17) – Hamilton (16): Autópálya, 2*2 sáv: 44,29 mérföld

 

Auópályákra és autóutakra szánt keretösszeg: 111.948.371.287 $*

Nagyárosi és vidéki úthálózat fejlesztésre szánt keretösszegek: 86.051.628.713 $ **

Úthálózathoz köthető műtárgyakra (hidak, alagutak, közlekedési lámpák) szánt keretösszeg: 40.000.000.000 $

*kizárólag állami központi forrás felhasználásával!

**kizárólag megyei forrás felhasználásával!

 

Városi és vidéki úthálózatfejlesztésre szánt keretösszeg megyénként:

  • Belfort: 6,05 milliárd dollár
  • Burkhill: 1,38 milliárd dollár
  • Clark: 2,6 milliárd dollár
  • Cook: 3,21 milliárd dollár
  • Crowley: 3,15 milliárd dollár
  • Denfield: 2,52 milliárd dollár
  • Eagle: 2,79 milliárd dollár
  • Edmund: 3,67 milliárd dollár
  • Garfield: 6,22 milliárd dollár
  • Graham: 6,16 milliárd dollár
  • Greene: 2,34 milliárd dollár
  • Jefferson: 2,78 milliárd dollár
  • Lassen: 2,32 milliárd dollár
  • Legrand: 6,5 milliárd dollár
  • Madison: 2,24 milliárd dollár
  • Monroe: 2,54 milliárd dollár
  • Oakland: 5,03 milliárd dollár
  • Osborne: 6,43 milliárd dollár
  • Pecksdale: 4,12 milliárd dollár
  • Perry: 1,87 milliárd dollár
  • Peterson: 6,25 milliárd dollár
  • Ridgefield: 0,8 milliárd dollár
  • Union: 6,36 milliárd dollár
  • Walker: 2,05 milliárd dollár

Teljes autópálya és országút hálózat hossza: 4125 mérföld

 

V/B: Kikötő fejlesztés:

  • Cook: Westminster 5. szintű kikötő
  • Cook: Lakewood 3. szintű kikötő
  • Cook: Fort Collins 3. szintű kikötő
  • Cook: Arvada 1. szintű kikötő
  • Cook: Pueblo 1. szintű kikötő
  • Cook: Centennial: 5. szintű kikötő
  • Cook: Excelsior: 4. szintú kikötő
  • Cook: Denver: 3. szintű kikötő
  • Belfort: Agoura Hills 1. szintű kikötő
  • Belfort: Fort Jones 2. szintű kikötő
  • Belfort: San Marcos 5. szintű kikötő
  • Belfort: Ione 5. szintű kikötő
  • Belfort: Garon Bay 3. szintű kikötő
  • Belfort: Folsom 4. szintű kikötő
  • Belfort: Ripon 3. szintű kikötő
  • Belfort: Davis 5. szintű kikötő
  • Belfort: Fortuna 5. szintű kikötő
  • Belfort: Grass Valley 2. szintű kikötő
  • Belfort: Jackson 3. szintű kikötő
  • Belfort: Brisbane 5. szintű kikötő
  • Belfort: Irvine 2. szintű kikötő
  • Monroe: Kennewick 3. szintű kikötő
  • Monroe: Indianola 5. szintű kikötő
  • Graham: Rockville 5. szintű kikötő
  • Graham: Albany 4. szintű kikötő
  • Graham: Bethany 3. szintű kikötő
  • Graham: Maywood Park 3. szintű kikötő
  • Graham: Lake Oswego 3. szintű kikötő
  • Graham: Rivergrove 2. szintű kikötő
  • Graham: Wheeler 3. szintű kikötő
  • Graham: Stonefield 2. szintű kikötő
  • Graham: Dayton 2. szintű kikötő
  • Graham: Badon 1. szintű kikötő
  • Graham: North Linn 1. szintű kikötő
  • Graham: Lakeside 3. szintű kikötő
  • Clark: Alton 3. szintű kikötő
  • Clark: Salem 3. szintű kikötő
  • Clark: Barry 3. szintű kikötő
  • Clark: Mattoon 3. szintű kikötő
  • Clark: Evanston 4. szintű kikötő
  • Perry: Harrosin 3. szintű kikötő
  • Perry: Oldtown 1. szintű kikötő
  • Perry: North Setton 1. szintű kikötő
  • Perry: Roxburry 3. szintű kikötő
  • Perry: Bethany 1. szintű kikötő
  • Perry: Warren 1. szintű kikötő
  • Perry: Madison 1. szintű kikötő
  • Perry: Boltom 3. szintű kikötő
  • Garfield: Toledo 3. szintű kikötő
  • Garfield: Richfield 4. szintű kikötő
  • Garfield: Warely 4. szintű kikötő
  • Garfield: Barberton 4. szintű kikötő
  • Garfield: Dayton 2. szintű
  • Burkhill: Devon 5. szintű kikötő
  • Burkhill: Charlestown 4. szintű kikötő
  • Burkhill: Groveton 3. szintű kikötő
  • Burkhill: Dover 4. szintű kikötőű
  • Burkhill: Manchester 2. szintű kikötő
  • Union: Fillmore 4. szintű kikötő
  • Union: Buffalo 4. szintű kikötő
  • Union: New Rochelle 4. szintű kikötő
  • Union: Mount Vernon 5. szintű kikötő
  • Union: Caledonia 4. szintű kikötő
  • Union: Andover 1. szintű kikötő
  • Union: Gorham 2. szintű kikötő
  • Union: Rodman 1. szintű kikötő
  • Union: North York 5. szintű kikötő
  • Union: Limestone 3. szintű kikötő
  • Union: Bellport 1. szintű kikötő
  • Edmund: Lewittown 2. szintű kikötő
  • Edmund: State Collage 4. szintű kikötő
  • Edmund: Norristown 2. szintű kikötő
  • Edmund: Manchester 4. szintű kikötő
  • Madison: Granite Falls 3. szintű kikötő
  • Madison: Wilmington 4. szintű kikötő
  • Madison: High Point 4. szintű kikötő
  • Madison: Sparta 1. szintű kikötő
  • Madison: Marven 1. szintű kikötő
  • Madison: Eden 4. szintű kikötő
  • Madison: Fairmont 3. szintű kikötő
  • Madison: Jacksonville 1. szintű kikötő
  • Madison: Gastonia 2. szintű kikötő
  • Madison: Concord 1. szintű kikötő
  • Madison: Greenville 1. szintű kikötő
  • Madison: Cary 3. szintű kikötő
  • Lassen: Lanchester 5. szintű kikötő
  • Jefferson: Greenville 2. szintű kikötő
  • Jefferson: Summerville 2. szintű kikötő
  • Jefferson: Sumter 3. szintű kikötő
  • Oakland: Orlando 4. szintű kikötő
  • Oakland: Clearwater 4. szintű kikötő
  • Oakland: Lloyd 1. szintű kikötő
  • Oakland: Hialeah 1. szintű kikötő
  • Oakland: Chiefland 5. szintű kikötő
  • Oakland: Alford 1. szintű kikötő
  • Oakland: Venice 1. szintű kikötő
  • Oakland: Pineland 5. szintű kikötő
  • Oakland: Sarasota 5. szintű kikötő
  • Oakland: Miami 5. szintű kikötő
  • Oakland: Panacea: 5. szintű kikötő
  • Oakland: Munson 4. szintű kikötő
  • Oakland: Jacob City 4. szintű kikötő
  • Oakland: Freeport 5. szintű kikötő
  • Oakland: Cape Coral 2. szintű kikötő
  • Walker: Macon 1. szintű kikötő
  • Walker: Roswell 4. szintű kikötő
  • Walker: Albany 1. szintű kikötő
  • Walker: Johns Creek 1. szintű kikötő
  • Walker: Warner Robins 4. szintű kikötő
  • Walker: Marietta 3. szintű kikötő
  • Greene: Pearl 4. szintű kikötő
  • Greene: Clinton 4. szintű kikötő
  • Greene: Biloxi 2. szintű kikötő
  • Greene: Hattiesburg 1. szintű kikötő
  • Pecksdale: Sunland Park 3. szintű kikötő
  • Pecksdale: Buckhorn 3. szintű kikötő
  • Pecksdale: Midway 1. szintű kikötő

V/C: Légi kikötő fejlesztés:

  • Belfort: Cloverdale 2. szintű repülőtér
  • Belfort: Vallejo 1. szintű repülőtér
  • Cook: Westminster: 4. szintű repülőtér
  • Peterson: Dover 1. szintű repülőtér
  • Edmund: New Castle 1. szintű repülőtér
  • Perry: North Haven 1. szintű repülőtér
  • Union: Silver City 5. szintű repülőtér
  • Union: Lyons 3. szintű repülőtér
  • Osborne: Markshill 4. szintű repülőtér
  • Belfort: Hilsborough 3. szintű repülőtér
  • Belfort: Richmond 3. szintű repülőtér
  • Cook: Riffle 2. szintű repülőtér
  • Legrand: Bouyenne 4. szintű repülőtér
  • Garfield: Columbia: 2. szintű repülőtér
  • Edmund: Rochester 2. szintű repülőtér
  • Crowley: Winters 3. szintű repülőtér
  • Pecksdale: Leeds 2. szintű repülőtér
  • Graham: Barview 3. szintű repülőtér
  • Eagle: Lynwood 2. szintű repülőtér
  • Clark: Winchester 3. szintű repülőtér
  • Walker: Arlington 3. szintű repülőtér
  • Jefferson: Wessex 2. szintű repülőtér
  • Madison: Sedgefield 3. szintű repülőtér
  • Burkhill: Devon 2. szintű repülőtér
  • Greene: Hamilton 2. szintű repülőtér
  • Denfield: Warwick 3. szintű repülőtér
  • Monroe: Indianola 2. szintű repülőtér
  • Ridgefield: 4. szintű repülőtér
  • Oakland: Miami: 3. szintű repülőtér

V/D: Vasúthálózat fejlesztés:

  • Belfort: Brisbane-Hillsborough-Eureka-Vallejo-Placentia-San Jacinto-Ross-Fortuna-Martinez-CloverdaleDublin-Davies-Angels Camp-Folsom-Carson-Richmond-Ione-San Marcos
  • Belfort-Cook: San Marcos-Denver-Excelsior-Dublin-Riffle-Cloverdale
  • Belfort-Monroe: Eureka-Auburn
  • Belfort-Pecksdale: San Jacinto-Rio Rancho
  • Belfort-Eagle: San Jacinto-Wilson
  • Cook: Excelsior-Westminster-Centennial-Howard-Boulder-Riffle-Crestone-Sterling
  • Monroe: Auburn-Renton-Bellevue-Prescott-Indianola-Danfort-Hatton
  • Eagle: Wilson-Bedford-Powell-Lynwood-Laramie-Clearmont-Gillette-Riverton-Jackson
  • Eagle-Monroe: Clermont-Bellevue-Bedford-Prescott
  • Pecksdale: Anthony-Rio Rancho-South Valley-Farmington-Maxwell-Gallup-Sunland-ParkEast Pecost-Santo Domingo Pueblo-Espanola-Leeds-House-Causey-Edgewood-Bent-Deming-Mosquero
  • Eagle-Pecksdale: Powell-Anthony-Riverton-Mosquero-Jackson-Maxwell
  • Cook-Pecksdale: Centennial-Gallup-Crestone-Maxwell-Sterling-Farmington
  • Greene: Starkville-Baldwyn-Hamilton-Holcomb-Clinton-Pearl-Southaven
  • Greene-Pecksdale: Bent-Starkville-East Pecos-Southaven
  • Walker: Morven-Milner-Shellman-Arlington-Atlanta-Sandy Springs-Athens-Smyrna-Warner Robins-Valdosta
  • Greene-Walker: Pearl-Valdosta-Hamilton-Morven
  • Oakland: Atlanta-Orlando-Port St Lucie-Fort Lauderdale-Coral Springs-Clearwater-Freeport-Balm-Roeville-Chiefland-Jacob City-Pineland-Lantana-Sarasota-Miami-Panacea-Davie
  • Walker-Oakland: Athens-Atlanta
  • Jefferson: Mirtle-beach-Aiken-Wessex-Mount Pleasnat
  • Oakland-Jefferson: Atlanta- Mirtle-beach
  • Lassen: Lanchester-Clarksburg-Williamson-Princeton-Charleston-Huntington
  • Jefferson-Lassen: Aiken-Clarksburg-Mount Pleasnat-Williamson
  • Madison: Winston Salem-Harmony-Canton-Eden-Autryville-Fairmont-Sedgefield
  • Lassen-Madison: Huntington-Winston Salem-Lanchester-Sedgefield
  • Edmund: Manchester-Saxton-McGovern-Ridgefield-Lancester-Reading-Heidelberg-New Castle-Rochester-Flemington-Aaronsburg
  • Madison-Edmund: Canton-Manchester
  • Lassen-Edmund: Charleston-New catle
  • Union: Gilgo-Stottville-Silver City-Westvale-Eastchester-North York-Caledonia-Mount Vernon-Lyons-Fillmore-Canton-Titusvile-Boonville
  • Edmund-Union: Reading-Gilgo
  • Burkhill: Concord-Dover-Laconia-Devon
  • Union-Burkhill: Boonville-Devon-Fillmore-Concord
  • Garfield: Cleveland-Parma-Ottoville-Barberton-Lorain-Glandorf-Alliance-Morristown-Plymouth-Ravenna-Fayette-Eaton-New Washington-Glouster-Amanda-Columbia-Hudson-Termont City-Shawnee-Kenwood
  • Garfield-Union: Kenwood-Stottville
  • Garfield-Edmund: Kenwood-Aaronsburg
  • Perry: Boltom-Plainfield-Union-Canaan-Osborne-Fairfield-Harrison-Nort Haven-Estwick
  • Garfield-Perry: Boltom-Toledo-Union-Cleveland-Estwick-Lorain
  • Clark: Evanston-Winchester-Malcolm City-Decatur-Lanston-Tuscon-Nason-Darien-Marshall
  • Clark-Perry: Evanston-Harrison
  • Clark-Garfield: Glandorf-Marshall
  • Clark-Osborne: Nason-Indianapolis-Darien-Hammond
  • Graham: Lake Oswego-West Slope-Rockcreek-Gorenment Camp-Glide-Vale-Albany-Irrigon-Enterprise-Lakeside-Cave Junction-Paris City-Hines-Merlin-Brownsvile-Rainier-Braview-Granttown-Cove-Rockville
  • Graham-Monroe: Rockville-Hatton
  • Graham-Osborne: Cave Junction-Fort Wayne-Paris City-Elberfeld-Cove-Connersville-Paragon
  • Osborne: Indianapolis-Fort Wayne-Evansville-South Bend-Hammond-Markshill-Carmel-Fishers-Bloomington-New Ross-Lafayette-Fort Wayne- Elberfield-Connersville-Westfield-Lynnville-Bethany-Paragon-Otwell
  • Osborne-Monroe: Boston-Bellevue
  • Osborne-Garfield: Markshill-Eaton
  • Osborne-Denfield: Bethany-Salt Lake City
  • Denfield: Salt Lake City-West Jordan-South Jordan-Murray-Warwick-Orem-St George
  • Denfield-Eagle: South Jordan-Gillette
  • Denfield-Pecksdale: St. George-Lyden
  • Peterson: Oklahoma City-Tulsa-Norman-Lawton-Bromide-Edmond-Lindsay-Bennington-Clayton-Dover-Chandler-Pawnee-Midwest City
  • Peterson-Osborne: Oklahoma City-Bloomington-Edmond-Fort Wayne
  • Peterson-Denfield: Bennington-Murray-Clayton-Warwick
  • Peterson-Garfield: Tulsa-Fayette-Lawton-New Washington
  • Crowley: Davenport-Cedar Rapids-Bettendorf-Marion-Cedar Falls-Waterloo-Ankeny-Albert City-Lorimor-Fairbank-Winters
  • Peterson-Crowley: Davenport-Pawnee
  • Crowley-Pecksdale: Winters-Edgewood
  • Crowley-Greene: Ankeny-Hamilton
  • Crowley-Walker: Ankeny-Morven-Arlington-Dubuque
  • Crowley-Legrand: Waterloo-Wellstone
  • Peterson-Legrand: Midwest City-Jefferson City-Pawnee-Dowling
  • Legrand: Jefferson City-Joplin-Gallatin-Moberly-Ladue-Dowling-Hopkins-Versailles-Clarkton-Bouyenne-St Peters-Blue Springs-O’Fallon-St Charles-Wortham-Kirkwood-Ferguson-Wellstone-Laddonia-Republic-Higginsville-Corder-Orrick-Jennings
  • Legrand-Walker: Higginsville-Arlington-Jennings-Athens
  • Legrand-Garfield: Jefferson City-Glouster-O’Fallon-Amanda
  • Legrand-Edmund: O’Fallon-Flemington-St Charles
  • Legrand-Lassen: St Charles-Charleston-Wortham-Princeton
  • Legrand-Jefferson: Orrick-Mount Pleasnat

Teljes megyei és megye közti vasúthálózat hossza: 7770 mérföld

Vasúthálózat teljes költsége: 58.269.207.921 $*

Iparvágányra szánt költségkeret: 10.000.000.000 $**

* kizárólag központi állami forrás felhasználásával!

**kizárólag megyei forrás felhasználásával!

 

V/E: Villamoshálózatés közvilágításfejlesztés:

  • Belfort

Villamos hálózat: 5,5 milliárd $=> 44000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 2,5 milliárd $=> 20000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 2,5 milliárd$

 

  • Burkhill

Villamos hálózat: 1,75 milliárd $=> 14000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 0,5 milliárd $=> 4000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 0,75 milliárd $

 

  • Clark

Villamos hálózat: 2,5 milliárd $=> 20000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 1,5 milliárd $=> 12000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 1,5 milliárd $

 

  • Cook

Villamos hálózat: 3,5 milliárd $=> 28000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat:2 milliárd $=> 16000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 2 milliárd $

 

  • Crowley

Villamos hálózat: 2,5 milliárd $=> 20000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 1,5 milliárd $=> 12000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 1,5 milliárd $

 

  • Denfield

Villamos hálózat: 2,25 milliárd $=> 18000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 1,25 milliárd $=> 10000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 1,5 milliárd $

 

  • Eagle

Villamos hálózat: 2,25 milliárd $=> 18000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 1,25 milliárd $=> 10000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 1,5 milliárd $

 

  • Edmund

Villamos hálózat: 3 milliárd $=> 24000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 1,5 milliárd $=> 12000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 1,5 milliárd $

 

  • Garfield

Villamos hálózat: 7,5 milliárd $=> 60000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 3,5 milliárd $=> 28000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 3 milliárd $

 

  • Graham

Villamos hálózat: 6 milliárd $=> 48000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 3 milliárd $=> 24000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 3 milliárd $

 

  • Greene

Villamos hálózat: 2,5 milliárd $=> 20000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 1,5 milliárd $=> 12000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 1,5 milliárd $

 

  • Jefferson
  • Villamos hálózat: 3 milliárd $=> 24000 mérföld vezeték
  • Telekommunikációs hálózat: 1,5 milliárd $=> 12000 mérföld vezeték
  • Közvilágítás: 1,5 milliárd $

 

  • Lassen
  • Villamos hálózat: 2,5 milliárd $=> 20000 mérföld vezeték
  • Telekommunikációs hálózat: 1,5 milliárd $=> 12000 mérföld vezeték
  • Közvilágítás: 1,5 milliárd $

 

  • Legrand

Villamos hálózat: 8 milliárd $=> 64000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 4,5 milliárd $=> 12000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 4 milliárd $

 

  • Madison

Villamos hálózat: 3 milliárd $=> 24000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 1,5 milliárd $=> 12000

Közvilágítás: 1,5 milliárd $

 

  • Monroe

Villamos hálózat: 2.5 milliárd $=> 20000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 1 milliárd $=> 8000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 1,5 milliárd $

 

  • Oakland

Villamos hálózat: 4,5 milliárd $=> 36000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 2,75 milliárd milliárd $=> 22000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 2,75 milliárd $

 

  • Osborne

Villamos hálózat: 7 milliárd $=> 56000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 4 milliárd$=> 32000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 3,5 milliárd $

 

  • Pecksdale

Villamos hálózat: 4 milliárd $=> 32000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 3 milliárd $=> 24000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 2,5 milliárd $

 

  • Perry

Villamos hálózat: 3 milliárd $=> 24000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 1,5 milliárd$=> 12000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 2 milliárd $

 

  • Peterson

Villamos hálózat: 3,5 milliárd$=> 28000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 2 milliárd $=> 16000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 2 milliárd $

 

  • Ridgefield

Villamos hálózat: 1 milliárd $=> 8000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 0,75 milliárd $=> 6000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 0,75 milliárd $

 

  • Union

Villamos hálózat: 8 milliárd $=> 64000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 4,25 milliárd $=> 34000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 3,75 milliárd $

 

  • Walker

Villamos hálózat: 3 milliárd $=> 24000 mérföld vezeték

Telekommunikációs hálózat: 1,5 milliárd $=> 12000 mérföld vezeték

Közvilágítás: 2 milliárd $

 

V/F: Erőmű fejlesztés

 

  • Kommunális hulladékhasznosítő erőmű I.

kapacitás: 75 MW

telepítés helye: Legrand megye

költség: 750.000.000 $

  • Kommunális hulladékhasznosítő erőmű II.

kapacitás: 50 MW

telepítés helye: Union megye

költség: 500.000.000 $

  • Vízi erőmű I.

kapacitás: 150 MW

telepítés helye: Graham megye

költség: 750.000.000 $

  • Szénerőmű I.

kapacitás: 1200 MW

telepítés helye: Garfield megye

költség: 5.040.000.000 $

  • Szénerőmű II.

kapacitás: 600 MW

telepítés helye: Osborne megye

költség: 2.520.000.000 $

  • Szénerőmű II.

kapacitás: 600 MW

telepítés helye: Osborne megye

költség: 2.520.000.000 $

  • Szénerőmű III.

kapacitás: 300 MW

telepítés helye: Walker megye

költség: 1.260.000.000 $

  • Szénerőmű IV.

kapacitás: 250 MW

telepítés helye: Perry megye

költség: 1.050.000.000 $

  • Szénerőmű V.

kapacitás: 450 MW

telepítés helye: Graham megye

költség: 1.890.000.000 $

  • Gáz/gőz erőmű I.

kapacitás: 900 MW

telepítés helye: Legrand megye

költség: 2.025.000.000 $

  • Gáz/gőz erőmű II.

kapacitás: 500 MW

telepítés helye: Peterson megye

költség: 1.125.000.000 $

  • Gáz/gőz erőmű III.

kapacitás: 500 MW

telepítés helye: Oakland megye

költség: 1.125.000.000 $

  • Olaj tüzelésű erőmű.

kapacitás: 200 MW

telepítés helye: Belfort megye

költség: 480.000.000 $

 

Teljes erőművi költség: 18.515.000.000 $

Teljes beépített kapacitás: 5175 MW

 

V/H: Csatorna fejlesztés

Belfort: 8,5 milliárd $

  • Csatorna: 6 milliárd $
  • Ivóvíz: 2,5 milliárd $

Burkhill: 4 milliárd $

  • Csatorna: 3 milliárd $
  • Ivóvíz: 1 milliárd $

Clark: 5,5 milliárd $

  • Csatorna: 4 milliárd $
  • Ivóvíz: 1,5 milliárd $

Cook: 6 milliárd $

  • Csatorna: 4,5 milliárd $
  • Ivóvíz: 1,5 milliárd $

Crowley: 6 milliárd $

  • Csatorna: 4,5 milliárd $
  • Ivóvíz: 1,5 milliárd $

Denfield: 5 milliárd $

  • Csatorna: 4 milliárd $
  • Ivóvíz: 1 milliárd $

Eagle: 5 milliárd $

  • Csatorna: 4 milliárd $
  • Ivóvíz: 1 milliárd $

Edmund: 4,5 milliárd $

  • Csatorna: 3,5 milliárd $
  • Ivóvíz: 1 milliárd $

 

Garfield: 10 milliárd $

  • Csatorna: 6,5 milliárd $
  • Ivóvíz: 3,5 milliárd $

Graham: 9,5 milliárd $

  • Csatorna: 6 milliárd $
  • Ivóvíz: 3,5 milliárd $

Greene: 5 milliárd $

  • Csatorna: 3,5 milliárd $
  • Ivóvíz: 1,5 milliárd $

Jefferson: 6,5 milliárd $

  • Csatorna: 5 milliárd $
  • Ivóvíz: 1,5 milliárd $

Lassen: 5 milliárd $

  • Csatorna: 3 milliárd $
  • Ivóvíz: 2 milliárd $

Legrand: 9,5 milliárd $

  • Csatorna: 6 milliárd $
  • Ivóvíz: 3,5 milliárd $

Madison: 5 milliárd $

  • Csatorna: 4 milliárd $
  • Ivóvíz: 1 milliárd $

Monroe: 5 milliárd $

  • Csatorna: 4 milliárd $
  • Ivóvíz: 1 milliárd $

Oakland: 7 milliárd $

  • Csatorna: 4 milliárd $
  • Ivóvíz: 3 milliárd $

Osborne: 9 milliárd $

  • Csatorna: 6 milliárd $
  • Ivóvíz: 3 milliárd $

Pecksdale: 7 milliárd $

  • Csatorna: 4,5 milliárd $
  • Ivóvíz: 2,5 milliárd $

Perry: 6 milliárd $

  • Csatorna: 4 milliárd $
  • Ivóvíz: 2 milliárd $

Peterson: 7 milliárd $

  • Csatorna: 5 milliárd $
  • Ivóvíz: 2 milliárd $

Ridgefield: 2,5 milliárd $

  • Csatorna: 1,5 milliárd $
  • Ivóvíz: 1 milliárd $

Union: 10 milliárd $

  • Csatorna: 6 milliárd $
  • Ivóvíz: 4 milliárd $

Walker: 6 milliárd $

  • Csatorna: 4,5 milliárd $
  • Ivóvíz: 1,5 milliárd $

vissza

   Üzenőfal

2024. júl. 24. George Lee: most már igen

2024. ápr. 14. Dominick Stannard: Van még itt valaki?

2023. nov. 11. Peter Bedroom: Peti? Lesz meg ebbol valami?

2023. máj. 17. Laura Grey: Sziasztok ! Na mi újság a játékkal? Még mindig fejesztés alatt van? vagy halott lett az egész project

2023. márc. 05. Peter Bedroom: na lesz valami a jatekbol? kicsit mar sokallom a fejlesztesi idötennyi ido alatt megcsinalom a nasa honlapjat bakker

2023. jan. 28. Dr.Szöllösi Dominik: sziasztok

2023. jan. 28. Dr.Szöllösi Dominik: sziasztok uj ember vagyok miniszter elnöki pózícíóra pályázom szavazattok rám majd

2023. jan. 28. George Lee: sziasztok, ma menni fog egy köremail!

2023. jan. 23. Benedict Decker: Hello

2022. dec. 03. Francis J. Wright: Üdv Mindenkinek!

2022. dec. 03. Francis J. Wright: Üdv Mindenkinek!

2022. dec. 03. Francis J. Wright: Üdv Mindenkinek!

2022. nov. 19. Peter Bedroom: Remélem a a játékidöt is jol átfogjátok gondolni sokkal legenyesebb attol hogy mikor kezdödik a játék

2022. nov. 13. George Lee: Sziasztok, most már elkezdünk dolgozni a változásokon, a sztorin, fogunk jelentkezni

2022. nov. 10. Francis J. Wright: Sziasztok! Mi újság?

2022. okt. 10. Peter Bedroom: Szia eltelt 2 honap kb van már valami elorelepes?

2022. aug. 14. George Lee: köszi

2022. aug. 14. Peter Bedroom: Rendben ram szamithatsz a kezdesnel sot ha barmiben segithetek menet kozben szolj.

2022. aug. 14. George Lee: Sziasztok, már dolgozok a játék átdolgozásán, egy olyan formában, amit hasonló szimulációban lehet folytatni, de sokkal történetközpontúbb, és döntéscentrikus lesz, új térben

2022. aug. 09. Dr. Terence Rothman: Varhato valami a jatekkal kapcsolatban? vagy vegleg mondjunk le rola?

2022. ápr. 25. Adolf Hitler: Ne csak lapítsatok, ha idejön a Führer

2022. ápr. 25. Adolf Hitler: Mondjátok el

2022. ápr. 25. Adolf Hitler: Hol találom az önéletrajzomat

2022. ápr. 25. Adolf Hitler: Heil én!

2022. ápr. 25. Adolf Hitler: Heil én!

2022. ápr. 24. Peter Bedroom: Sziasztok lesz valami? vagy felejtsuk el Cironiat?

2022. márc. 12. George Lee: Sziasztok, sajnos egy munka miatt április elejére csúszik sok minden, viszont közben alakítunk át pár dolgot, ami jobbá teszi az élményt, nem felejtettük el Cironiát

2022. febr. 15. Fernand Geber: Nincs valami nagy nyüzsgés

2021. dec. 24. George Lee: még nagyobb elánnal most már nekem is kevesebb munkám lesz

2021. dec. 19. George Lee: sziasztok, úgy gondolom, hogy az ünnepek után már lehet indulni, ha vagyunk legalább öten-hatan

2021. dec. 14. Peter Bedroom: Peti, fórum!

2021. dec. 06. Alexander Smith: Jelenleg stagnálás.

2021. dec. 05. Francis J. Wright: Együttérzek. Első karácsonyom lesz, vizsgaidőszak nèlkül. Kemény időszak fizikailag, mentálisan egyaránt. És itt Curoniában mi a helyzet?

2021. dec. 05. Francis J. Wright: Együttérzek. Első karácsonyom lesz, vizsgaidőszak nèlkül. Kemény időszak fizikailag, mentálisan egyaránt. És itt Curoniában mi a helyzet?

2021. dec. 04. Alexander Smith: Közeledik a vizsgaidőszak

2021. dec. 02. Francis J. Wright: Sziasztok! Mi újság?

2021. dec. 02. Francis J. Wright: Sziasztok! Mi újság?

2021. dec. 02. Francis J. Wright: Sziasztok! Mi újság?

2021. aug. 15. Peter Bedroom: Fórum otletek, javaslatok....

2021. jún. 10. George Lee: ma 20 órától szenátusi szavazások következnek!

2021. jún. 03. George Lee: már nem

2021. jún. 03. Robert O'Connor: Rendben, meg épp nézem még mindig Május van Cironiában ? :O

2021. jún. 03. George Lee: CONGRESSIONAL RECORD cikk, benne a mai szavazásra kerülő javaslatok tartalmi kivonatával.

2021. jún. 03. George Lee: Módosító javaslatok összefoglalója délután olvasható lesz.

2021. jún. 03. George Lee: Szavazni

2021. jún. 03. George Lee: Sziasztok, ma 20 órától kezdődnek a szavazások a Szenátusban. Mindenki egyenként tud majd

2021. máj. 31. Danny Sanchez JR.: Elnézést a triplikált közleményért, már Petinek is jeleztem hogy huncutkodik a netem, mert Telekom hálózatépítést végez nálunk

2021. máj. 10. George Lee: 20:45-től lehet felszólalni a szenátusban,egészen egyig kivételt képez, ha valaki a kisebbségi vagy a többségi vezetőt képviseli, akkor a reggeli ügyek alatt is szabad

2021. máj. 09. Peter Bedroom: tulbuzgó voltam

2021. máj. 09. George Lee: Szia, még nem is került napirendre illetve a holnapi nap folyamán tudsz majd hozzászólni

   Online (0)

 
Cironia politikai-gazdasági szerepjáték - Madenia CMS v2.0b © 2016-2024 Balla Péter / Molnár Dénes | Adatkezelési tájékoztató