A Pénzügyminisztérium és a Ciron Nemzeti Bank közlése szerint elegendő összeg áll majd rendelkezésre, hogy a Lee-Stannard adminisztráció megkezdhesse a leharcolt ciron infrastruktúra felújítását és bővítését. Szakértők abban egyetértenek, hogy olyan jelentős gazdasági haszna lehet egy új autópályának vagy bármi másnak, hogy érdemes belekezdeni. „Ha belekezd az adminisztráció egy ilyen modernizációba, az munkahelyeket fog teremteni, növeli a költségvetési bevételeket, hiszen a vállalkozások adót fognak utána fizetni, ahogy azok is, akik használják” – nyilatkozta lapunk Daniel Harstein, az egyik ilyen felújításokkal foglalkozó cég szakértője.
Kormányzati források szerint a jelenlegi források mellett egy megaprojekt támogatására van elegendő forrás, és három választási lehetőség áll az adminisztráció előtt. Az egyik a Miamitól egészen Ridgefield fővárosig húzódó gyorsforgalmi út lehet. Régi adóssága a kormányzatoknak, hogy bekapcsolja a véráramba a déli megyéket is, ezzel a megoldással ez sikerülne. Egy gyorsforgalmi út a két vibráló és gyorsan növekedő város között erősíti a térségben fontos idegenforgalmat, továbbá élénkíti a gazdasági kapcsolatokat és a beruházások mértékét.
A másik lehetőség a Columbusból induló, Lorain városán át Winchesterbe vezető gyorsvasút terve. Ez a Rozsdaövezet fejlődését hozná magával. Egy ilyen vasúti fejlesztés egyszerre segíti a lakosok közlekedését, ezáltal bekapcsolja a vidéki területeket is az országos gazdasági rendszerbe, ezentúl segít abban is, hogy a teherszállítás segítségével növeli a munkahelyek számát, és fokozza a termelést ezekben a megyékben. Kifejezett nyertese lehet a projektnek a ciron bányászat és nehézipar, illetve a gépgyártás is.
A harmadik lehetőség egy repülőtér építése Barview városa mellett. Ez is egy fontos projekt lehet, hiszen ezzel jócskán lerövidülne az Egyesült Államok és Cironia közötti légiközlekedés, elősegítve mind a külkereskedelem, mind az amerikai turisták beutazását, mivel jelen pillanatban csak egy reptér található Silver City közelében, így a nyugati irányból érkezők számára jóval egyszerűbb lenne az utazás.
A különböző szervezetek különböző projekteket támogatnának, és arra kívánják rávenni a kormányzatot, hogy az ő elképzeléseiket támogassák. A nemzetközi nagyvállalatok képviselői és az üzleti szereplők leginkább a barviewi reptér megépítését szeretnék elérni, hiszen ezzel jelentős mértékben növekedne a profitjuk. A szakszervezetek leginkább amellett érvelnek, hogy a columbusi vasút épüljön meg, hiszen ez éppen a leszakadó rurális megyéket vonná be a ciron gazdasági vérkeringésbe, míg a déli politikusok és a farmerek, továbbá a helyi vállalkozók a déli autópályának örülnének.
A Pénzügyminisztérium és a Ciron Nemzeti Bank közlése szerint elegendő összeg áll majd rendelkezésre, hogy a Lee-Stannard adminisztráció megkezdhesse a leharcolt ciron infrastruktúra felújítását és bővítését. Szakértők abban egyetértenek, hogy olyan jelentős gazdasági haszna lehet egy új autópályának vagy bármi másnak, hogy érdemes belekezdeni. „Ha belekezd az adminisztráció egy ilyen modernizációba, az munkahelyeket fog teremteni, növeli a költségvetési bevételeket, hiszen a vállalkozások adót fognak utána fizetni, ahogy azok is, akik használják” – nyilatkozta lapunk Daniel Harstein, az egyik ilyen felújításokkal foglalkozó cég szakértője.
Kormányzati források szerint a jelenlegi források mellett egy megaprojekt támogatására van elegendő forrás, és három választási lehetőség áll az adminisztráció előtt. Az egyik a Miamitól egészen Ridgefield fővárosig húzódó gyorsforgalmi út lehet. Régi adóssága a kormányzatoknak, hogy bekapcsolja a véráramba a déli megyéket is, ezzel a megoldással ez sikerülne. Egy gyorsforgalmi út a két vibráló és gyorsan növekedő város között erősíti a térségben fontos idegenforgalmat, továbbá élénkíti a gazdasági kapcsolatokat és a beruházások mértékét.
A másik lehetőség a Columbusból induló, Lorain városán át Winchesterbe vezető gyorsvasút terve. Ez a Rozsdaövezet fejlődését hozná magával. Egy ilyen vasúti fejlesztés egyszerre segíti a lakosok közlekedését, ezáltal bekapcsolja a vidéki területeket is az országos gazdasági rendszerbe, ezentúl segít abban is, hogy a teherszállítás segítségével növeli a munkahelyek számát, és fokozza a termelést ezekben a megyékben. Kifejezett nyertese lehet a projektnek a ciron bányászat és nehézipar, illetve a gépgyártás is.
A harmadik lehetőség egy repülőtér építése Barview városa mellett. Ez is egy fontos projekt lehet, hiszen ezzel jócskán lerövidülne az Egyesült Államok és Cironia közötti légiközlekedés, elősegítve mind a külkereskedelem, mind az amerikai turisták beutazását, mivel jelen pillanatban csak egy reptér található Silver City közelében, így a nyugati irányból érkezők számára jóval egyszerűbb lenne az utazás.
A különböző szervezetek különböző projekteket támogatnának, és arra kívánják rávenni a kormányzatot, hogy az ő elképzeléseiket támogassák. A nemzetközi nagyvállalatok képviselői és az üzleti szereplők leginkább a barviewi reptér megépítését szeretnék elérni, hiszen ezzel jelentős mértékben növekedne a profitjuk. A szakszervezetek leginkább amellett érvelnek, hogy a columbusi vasút épüljön meg, hiszen ez éppen a leszakadó rurális megyéket vonná be a ciron gazdasági vérkeringésbe, míg a déli politikusok és a farmerek, továbbá a helyi vállalkozók a déli autópályának örülnének.